maanantai 1. heinäkuuta 2013

Paperilohikäärmeen puolivuotissynttärihaaste


Paperilohikäärme täyttää 7.7 puoli vuotta ja sen kunniaksi heillä on haaste johon minäkin päätin osallistua alla olevalla kortilla. Itse valitsin bingoruudukosta steampunk- metalli- turkoosi- rivin. Leimat ovat Chocolate Baroquen setistä Steampunk Butterfly, jonka olen ostanut tietenkin Paperilohikäärmeestä :) 





Kortissa taustan olen kohokuvioinut Sizzixin kohokuviointikansiolla ja värjännyt Distress Inkillä (broken china). Leimakuvat olen värittänyt Derwentin Inktenseillä. Kortissa olen käyttänyt myös kierrätysmateriaalia; vetoketju vanhoista farkuista, rinkula vetoketjussa on vanhasta vyöstä ja perhosessa on Glossy accentsin alla osia vanhoista rannekelloista :) Aikamoista "piiperrystä" on tuo kellojen purkaminen, kun osat ovat niin pikkuruisia. Tätä korttia oli tosi hauska tehdä ja innolla osallistun haasteeseen :D.




4 kommenttia:

  1. Aivan ihana yksityiskohta tuo vetoketju, eipä olisi tullut mulla pieneen mieleenikään.

    Tämä on varmasti chocolate baroquen suosituin leimasinsetti ja todella mielenkiintoista kuinka erilaisia töitä sillä saadaan aikaiseksi.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Päpsy kommentistasi :) tämä on todellakin ihana leimasinsetti <3, uusi tuttavuus minulle, kuten lähes kaikki leimasimet :) Kaikenlaista näpertelyä harrastanut lähes ikäni, mutta vähän aktiivisemman kortteilun aloittanut vasta hiljattain.

    VastaaPoista
  3. Näpsäkkä idea tosiaan tuo vetoketju - hieno kortti.

    VastaaPoista